Bureauer: Avisfusion handler mere om besparelser end vækst
![Foto: PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6212608.ece/ALTERNATES/schema-16_9/metroxpress.jpg)
BT og Metroxpress' nye selskab, BTMX, får en større kontaktflade til læserne og en bredere aldersprofil, men kommercielt set vil det næppe skabe vækst og en bedre indtjening.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Berlingske-boss forventer sorte tal i BTMX i år 1
For abonnenter
"For Tamedia er det ikke en exit fra Danmark"
For abonnenter