MediaWatch

Bjarne Munck: Jysk Fynske bliver en udfordring

Den 1. august tiltræder Bjarne Munck som ny driftsdirektør i Jysk Fynske Medier. Han anerkender, at det er et stort forventningspres, han møder ind til.

Foto: PR/Berlingske Media

For knap to uger siden annoncerede Jysk Fynske Medier en større ledelsesudskiftning. Bjarne Munck, tidl. driftsdirektør og konstitueret adm. direktør i Berlingske Media, bliver ny driftsdirektør i koncernen, og Jens Bundgaard Poulsen bliver ny salgsdirektør, mens hidtidig salgsdirektør Henrik Damgaard-Hansen og økonomidirektør Michael Brink Pedersen er opsagt.

Over for MediaWatch gjorde adm. direktør Jesper Rosener det klart, at Jysk Fynske Medier ikke har præsteret som håbet efter fusionen af de jyske og fynske mediehuse, der i dag udgør Jysk Fynske Medier. Det er blandt andet derfor, der er hentet nye kræfter ind.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs