MediaWatch

Børsen udskiller annoncer for at undgå kollision med støtte-regel

Børsen har flyttet en stor del af annoncerne ud af ugentligt tillæg for at være sikker på, at avisen i sin onsdagsudgave holder sig inden for regel om mediestøtte.

Foto: Finn Frandsen/Polfoto/Arkiv

Børsen lancerede i begyndelsen af marts nye sektioner til den daglige avis. I den forbindelse lavede dagbladet en omlægning af den ugentlige ejendomssektion.

Den var tidligere op imod 40 sider, og en stor del var annoncer. Men fra 9. marts ændrede det sig. Her udkom ejendomstillægget for første gang i to dele, én med stort set udelukkende redaktionelt indhold på 8 til 12 sider og én del som særskilt annoncetillæg på 24 til 40 sider.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs