
Berlingske Medias ejer, belgiske De Persgroep, har sammen med formand Kim Graven-Nielsen indledt jagten på en ny adm. direktør efter afskeden med Lisbeth Knudsen.
Hverken ejeren eller formanden har endnu sat ord på, hvilken type og egenskaber de leder efter i en ny topchef. Sikkert er det dog, at det ikke bliver i den samme dobbeltwhopper-rolle, som Lisbeth Knudsen bestred, hvor hun både var adm. direktør for Berlingske Media og ansvarshavende chefredaktør for dagbladet Berlingske.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"
Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.