MediaWatch

Rådgiver: Ny Berlingske-boss skal ikke være en Spørge-Jørgen

Til forskel fra tiden under Mecom skal den kommende direktør i Berlingske være indstillet på en ejer, der tillader mindre albumrum.

Foto: Per Folkver/Polfoto/Arkiv

Berlingske Medias ejer, belgiske De Persgroep, har sammen med formand Kim Graven-Nielsen indledt jagten på en ny adm. direktør efter afskeden med Lisbeth Knudsen.

Hverken ejeren eller formanden har endnu sat ord på, hvilken type og egenskaber de leder efter i en ny topchef. Sikkert er det dog, at det ikke bliver i den samme dobbeltwhopper-rolle, som Lisbeth Knudsen bestred, hvor hun både var adm. direktør for Berlingske Media og ansvarshavende chefredaktør for dagbladet Berlingske.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs