
I november 2007 blev Lisbeth Knudsen præsenteret som nye adm. direktør for det selskab, der dengang hed Det Berlingske Officin. På det tidspunkt havde hun allerede i et halvt års tid været chefredaktør for Berlingske Tidende.
I de knap otte år, der er gået med Lisbeth Knudsen ved roret, har mediekoncernen gennemgået store forandringer. Navnet er ændret, en avis er lukket, en radiostation er kommet til, og en stor del af virksomheden er solgt fra.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Medieklummen: Rapporter peger på flere triste nyheder for journalister
Flere fravælger at læse nyheder, unge mennesker opsøger dem ikke aktivt, og sociale medier har overhalet nyhedsmedier som hovedkilde for de unge til nyhederne. Branchen står med et tiltagende framenteringsproblem, og vi bliver nødt til at tale om det, lyder det fra Uffe Gardel, der har ført pennen i denne uges medieklumme.