MediaWatch

Myndighederne suspenderer to aviser i Malaysia

To dagblade i Malaysia må ikke udkomme de næste tre måneder, efter de har afdækket en skandale med tråde til landets absolutte top.

1MDB er navnet på fonden , som er omdrejningspunkt for den mulige svindel. | Foto: Paul Joshua/AP/Polfoto

Læserne af de malaysiske aviser The Edge Weekly og The Edge Financial Daily må undvære deres dagblad de næste tre måneder. Det skriver New York Times.

Suspenderingen af de to aviser kommer, efter de har afdækket en sag om mulige ulovligheder i en statsejet udviklingsfond ved navn 1MDB.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs