MediaWatch

Jysk Fynske freder Alex Pedersen: Kendte til hans doping-viden

Det får ikke konsekvenser for viceadm. direktør i Jysk Fynske Medier, Alex Pedersen, at han i sin tid som sportsdirektør kendte til rytternes brug af doping, slår mediehusets topchef fast.

Fortiden bankede i går på hos flere tidligere topchefer i dansk cykelsport, da Anti Doping Danmark (ADD) og Dansk Idrætsforbunds (DIF) offentligjorde en rapport om brug af doping fra 1998-2015.

Bl.a. stod det klart, at viceadm. direktør i Jysk Fynske Medier, Alex Pedersen, i sin tid som sportsdirektør for cykelholdet Team CSC så igennem fingrene med rytternes brug af doping.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent skifter navn

Med nyt navn vil virksomheden signalere et strategisk fokus på streamingtjeneste, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs