MediaWatch

Jysk Fynske freder Alex Pedersen: Kendte til hans doping-viden

Det får ikke konsekvenser for viceadm. direktør i Jysk Fynske Medier, Alex Pedersen, at han i sin tid som sportsdirektør kendte til rytternes brug af doping, slår mediehusets topchef fast.

Fortiden bankede i går på hos flere tidligere topchefer i dansk cykelsport, da Anti Doping Danmark (ADD) og Dansk Idrætsforbunds (DIF) offentligjorde en rapport om brug af doping fra 1998-2015.

Bl.a. stod det klart, at viceadm. direktør i Jysk Fynske Medier, Alex Pedersen, i sin tid som sportsdirektør for cykelholdet Team CSC så igennem fingrene med rytternes brug af doping.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs