MediaWatch

Berlingske i bedring trods dalende annonceindtægter

Annonceindtægterne faldt, mens bladsalget var stabilt, hvilket samlet set gav Berlingske Media en lille fremgang på bundlinjen i 2014.

Foto: Per Folkver/Polfoto/Arkiv

Berlingske Media kommer trods et faldende annoncesalg ud af 2014 med en svagt stigende bundlinje.

Et dugfrisk årsregnskab fra Berlingskes tidligere ejer, britiske Mecom, viser, at Berlingske Medias tilpassede driftresultat før skat, nedskrivninger, renter og gæld faldt 2,9 mio. euro (21,6 mio. kr.) og landede på 22 mio. euro. (164,12 mio. kr.). 

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs