Maj Invest sponsorerer Berlingskes motionsløb

Investeringsforeningen Maj Invest bliver bl.a. hovedsponsor på Danmarks ældste motionsløb, Eremitagesløbet.
Foto: Casper Dalhoff, Jyllands-Posten
Foto: Casper Dalhoff, Jyllands-Posten
Morten Plesner, FinansWatch

Berlingske Media har fået investeringsforeningen Maj Invest som hovedsponsor på flere af de motionsløb, mediekoncernen afvikler. Det oplyser Berlingske i en pressemeddelelse.

Samarbejdet gælder bl.a. Danmarks ældste motionsløb, Eremitageløbet, der tegnes af BT, og hvert år afvikles i Dyrehaven med næsten 20.000 deltagere. Derudover skal Maj Invest være hoved- og titelsponsor på Berlingskes Friløbet, der afholdes i København.

"Berlingske Media er glade for det nye partnerskab med Investeringsforeningen Maj Invest. I dem har vi fundet en partner, der afspejler nogle af de værdier, som Berlingske Media også mener er nødvendige for at få succes i et konkurrencefyldt marked. Vi vil i samarbejde med Maj Invest kunne udvikle vores motions- og sundhedsaktiviteter og forhåbentlig give vores brugere nye unikke oplevelser i forbindelse", siger Carsten Blom-Hanssen, Direktør for Consumer Sales, i en pressemeddelelse.

Mads Krage, der er bestyrelsesformand i Maj Invest, sammenligner det gamle Eremitageløb med værdierne i investeringsforeningen.

"Eremitageløbet er en solid del af grundstammen inden for motionsløb i Danmark. Løbet, der er afholdt siden 1969, har et langsigtet og kvalitetssikret fundament, som gør at Investeringsforeningen Maj Invest kan genkende sig selv. Indenfor investering er tålmodighed og fokus vejen til gode resultater, og det samme gælder indenfor løb," siger Mads Krage, bestyrelsesformand i Investeringsforeningen Maj Invest, i en pressemeddelelse

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også