Overskud og vækst i Fynske Medier

Opkøb, digital vækst og stigende bladomsætning sikrer igen overskud i Fynske Medier efter et minus på 48,5 mio. kr. i 2012.

[fakta] Med et årsresultat på 16 mio. kr. har Fynske Medier P/S lagt underskudsåret 2012 bag sig, hvor der stod minus 48,5 mio. kr. på bundlinjen - der primært skyldtes sparerunder og nedskrivninger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også