Knudsen: En ny start for Berlingske

Berlingske Media har lagt en ny treårig strategi. Nu gælder det om at skabe ro, arbejdsro og retning i organisationen efter et omtumlet 2013.

For Berlingske-koncernen har 2013 været et stormfuldt år: Salgsprocessen accelererede med en stribe forhandlinger, bud, rygter og frasalg, men blev formelt lukket igen i efteråret. Derudover var koncernen i foråret gennem endnu en sparerunde, der skar 79 årsværk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også