
Avishusenes oplagsfald tvinger Berlingske Media og JP/Politikens Hus fælles distributionsselskab Bladkompagniet til at tænke i ny forretning.
I de senere år har selskabet udvidet distributionsforretningen med omdeling af magasiner og blade. Og sidste år gik Bladkompagniet i tættere nærkamp med Post Danmark ved at gå ind på markedet for omdeling af breve, direct mails og anden reklame.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Producenter glæder sig over droppet aftale men afblæser ikke krise
En rettighedsaftale, som i måneder har betydet stop for udvikling af fiktion til streamingtjenester, blev torsdag forkastet af Create Denmark, og det er et skridt i den rigtige retning. Det mener bl.a. Producentforeningen. Nu pågår individuelle forhandlinger med tjenesterne, men det risikerer at trække ud til efter sommer, lyder det.