MediaWatch

Konkurrenter lunkne over for Sweetdeal-køb

Overlap mellem tilbudshundene på dealmarkedet og risikoen for en svækket markedsføringsmuskel trækker interessen for Sweetdeal ned blandt de nærmeste konkurrenter.

Salget af Berlingske Media har sat en af markedslederne på dealmarkedet, Sweetdeal, til salg for højeste bud. Den velsmurte tilbudsmaskine er flere gange blevet fremhævet som en af Berlingske Medias mest succesfulde forretningstiltag i de seneste år, og blev i går i Børsen af (anonyme) branchefolk anslået til at kunne indbringe en salgspris på 50-80 mio. kr. – mere end hvad Weekendavisen i samme ombæring bliver vurderet til.

Muligheden for at købe sig til en stor bid af det boomende marked, får dog ikke umiddelbart konkurrenterne til at stå i kø. 

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs