Konkurrenter lunkne over for Sweetdeal-køb

Overlap mellem tilbudshundene på dealmarkedet og risikoen for en svækket markedsføringsmuskel trækker interessen for Sweetdeal ned blandt de nærmeste konkurrenter.

Salget af Berlingske Media har sat en af markedslederne på dealmarkedet, Sweetdeal, til salg for højeste bud. Den velsmurte tilbudsmaskine er flere gange blevet fremhævet som en af Berlingske Medias mest succesfulde forretningstiltag i de seneste år, og blev i går i Børsen af (anonyme) branchefolk anslået til at kunne indbringe en salgspris på 50-80 mio. kr. – mere end hvad Weekendavisen i samme ombæring bliver vurderet til.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også