Dagblade: Bureausalg under pres

Flere dagblade melder om ekstra pres på annonceomsætningen, der går igennem mediebureauerne, i 1. kvartal.
Foto: Sisse Dupont, Jyllands-Posten
Foto: Sisse Dupont, Jyllands-Posten

Dagbladenes annonceomsætning kommer under stadig større pres. Ifølge tal fra mediebureauerne landede dagbladenes annonceomsætning i januar og februar 18,5 pct. under niveauet i 2012 i årets to første måneder. Det samlede annoncemarked gik 13 pct. under.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også