Tipsbladet vil endnu tættere på bettingfirmaer

Tipsbladet opretter nyt selskab, der skal rådgive bettingbranchen i forhold til bl.a. marketing.

Bettingselskaber er blandt Tipsbladets største annoncere, og nu opretter sportsavisen et nyt selskab, der skal videreudvikle kontakten til spillefirmaerne.

I en pressemeddelelse skriver Tipsbladet, at man tilknytter Richardt Funch, der har 14 års erfaring fra spillebranchen fra bl.a. Ladbrokes, til at stå i spidsen for en ny enhed, der skal rådgive bettingfirmaerne

”Hovedparten af medierne fokuserer stadig udelukkende på at sælge spaltemillimeter og bannervisninger, og her ser vi en åbning i markedet. Vi tror på, at Tipsbladet kan være mere end blot en annonceplatform for bettingbranchen, og vi ønsker i højere grad at bistå spilleselskaberne med at nå deres konkrete mål – gennem bedre rådgivning, optimering af marketingbudgetter og tættere samarbejde på det kommercielle område,” udtaler direktør i Tipsbladet, Thomas Lue Lytzen.

Ifølge meddelelsen kommer Richardt Funch til at understøtte Tipsbladets generelle salgsfunktion, ligesom han også tilknyttes oddssammenligningstjenesten Oddschecker.dk, som Tipsbladet driver i samarbejde med britiske BSkyB.

Den nye enhed vil blive organiseret i et selvstændigt selskab under Tipsbladet A/S.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også