MediaWatch

Per Mikael: Stadig plads til husstandsomdelt gratismedie

Gratis husstandsomdelt modemagasin fra Metro giver god mening i Sverige, men næppe aktuelt i Danmark i nær fremtid.

Metro i Sverige introducerer den 21. marts bladet Metro Mode, som vil supplere modestoffet i den daglige avis og på metromode.se. Bladet skal udvide avisens og sitets daglige rækkevidde på 1,3 mio. personer. 

Magasinet henvender sig til kvinder i alderen 25-39 år, bosat i Stockholm, Göteborg og Malmö. Metro Mode skal indeholde modetrends, styling og skønhed, samt interviews, reportage og tips.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nyt nordisk indhold forsvinder fra HBO Max som led i omlægning

HBO Max dropper produktion af originalt indhold i de nordiske og centraleuropæiske lande, herunder Danmark, kort efter selskabet endelig fik sat gang i produktionerne. Det er en del af en større øvelse igangsat af ejerkoncernen Warner Bros. Discovery og medfører også, at den nye danske serie Kamikaze forsvinder.

Læs også

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs