MediaWatch

BT lancerer nyt magasin til kvinder

Som skridt i BT's fornyelse, vil avisen gøre kur til kvindelige læsere med et magasin om "det gode liv".

BT vil have bedre tag i kvinderne, der udgør godt halvdelen af avisens læsere. Til august er avisen klar med et nyt livsstilsmagasin, der med avisens egne ord skal inspirere til "det gode liv".

Det er et skridt i den relancering, som BT begyndte i marts, med nyt design og større fokus på nyheder.

Det nye magasinet vil bestå af baggrundshistorier, interviews samt livsstilsstof med fokus på mode, kost og sundhed.

“Med livsstilsmagasinet om lørdagen giver vi især vores mange kvindelige læsere et tilbud om en både levende og hyggelig læseoplevelse i weekenden,” forklarer chefredaktør Olav Skaaning Andersen.

- JHT

Mere fra MediaWatch

ViacomCBS sælger studiebygninger i milliardhandel

Den amerikanske mediekoncern ViacomCBS skiller sig af med over en million kvadratmeter studieområder og -bygninger, som har dannet ramme om et væld af tv-shows og optagelser af serier og film siden 1928.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs