JP udgiver ’Turen går til’ i magasinform

Jyllands-Posten er gået i samarbejde med JP/Politikens Forlagshus om at udgive rejsemagasinet ’Turen går til’, der ligger i forlængelse af de velkendte rejsebøger af samme navn. Magasinet skal udkomme fire gange om året og bliver lanceret i et oplag på 60.000 i forbindelse med rejsemessen ’Ferie for Alle’ i Herning i weekenden d. 24.-26. februar.
MediaWatch

Jyllands-Posten er gået i samarbejde med JP/Politikens Forlagshus om at udgive rejsemagasinet ’Turen går til’, der ligger i forlængelse af de velkendte rejsebøger af samme navn.

Magasinet skal udkomme fire gange om året og bliver lanceret i et oplag på 60.000 i forbindelse med rejsemessen ’Ferie for Alle’ i Herning i weekenden d. 24.-26. februar.

15 glittede titler
Dermed udvider Jyllands-Posten porteføljen af magasinudgivelser, som dagbladet har opbygget igennem de senere år - og som tæller 15 nichemagasiner på glittet papir med fokus på rejse-, bolig- og livsstilsstoffet til udvalgte målgrupper. Jyllands-Posten har yderligere to livsstilsmagasiner på vej til henholdsvis mænd og kvinder baseret på avisens ugemagasiner Tempo og Viva.

'Turen går til'-magasinet udsendes ikke sammen med Morgenavisen Jyllands-Posten, men distribueres typisk direkte til 50.000 udvalgte husstande med høje indkomster i landets største byer.

”Magasinernes kvalitet er i top, og der er positive reaktioner fra annoncørerne der med den måde vi distribuerer på, er sikret meget attraktive målgrupper. Udviklingen af nye titler forsætter,” siger annoncedirektør Morten Werge Kallmayer fra Jyllands-Posten i en meddelelse.

- CT

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også