Nordjyske satser på erhvervsstof

Nordjyske Stiftstidende har lanceret en erhvervs-sektion, som forventes at have et godt annoncepotentiale på grund af målgruppen.
MediaWatch

Nordjyske Medier udvider erhvervsdækningen med den ugentlige sektion 'Erhvervsliv' hver tirsdag.

Den henvender sig til nordjyske erhvervsledere, selvstændige og karriereinteresserede, ledende medarbejdere, oplyser avisen.

Ifølge chefredaktør Lars Jespersen tror Nordjyske på, at der vil være stor læserinteresse for det nye tiltag, som også forventes at have et klart annoncepotentiale, fordi sektionen fokuserer på en interessant målgruppe. Typisk hører erhvervslæserne til i den mere tunge ende af lønskalaen. 

Første udgave af sektionen har vist "en pæn stor omsætning", ifølge Lars Jespersen. 

'Erhvervsliv' i udviklingen af dagbladet, der også for nylig fik ny journalistisk chefredaktør i Anne-Marie Dohm. I foråret blev torsdagssektionen 'Kultur' introduceret.

'Erhvervsliv' skriver om aktuelle begivenheder, mennesker og muligheder for læsere, der er en del af det nordjyske erhvervsliv. Den byder samtidig på kritiske historier, løsningsforslag og gode ideer, ifølge Lars Jespersen.

- TBH

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også