JP tester Ipad-tække med valgmagasin

Er forbrugerne klar til online mediet, eller trækker printproduktet stadig mest? Det tester JP med udgivelse af nyt valgmagasin, der både udkommer digitalt og på print.
MediaWatch

Jyllands-Posten har udgivet et nyt valgmagasin (foto), der på 92 siders giver analyser af valgets vigtigste temaer, portrætter, grafikker og generel viden.

Ud over at tilbyde læserne, hvad nyhedschef Pierre Collignon kalder for "én håndbog til valget", er tanken med magasinet også at teste, hvor klar Jyllands-Postens læsere er til at købe et redaktionelt produkt online frem for på papir. Således udkommer magasinet både digitalt og på glittet papir, ligesom det kan købes til Ipad i App Store.

Jyllands-Posten ønsker også at teste, om ikke-abonnementer vil købe Jyllands-Postens journalistik, når det bliver pakket og udgivet på en ny måde.

Magasinet har været undervejs i et halvt år og kommer til at koste 54 kr. for ikke-abonnenter og halvdelen for abonnenter - uanet om det er på print, Ipad eller online.

- CT

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også