Politikens Lokalaviser satser på e-julehandel

Politikens Lokalaviser sender for første gang et julekatalog på gaden om e-handel i godt 570.000 eksemplarer.
Anna Backe

Ugeaviser skal sætte gang i e-julesalget.

Flere og flere danskere køber ind via nettet, og det tager Politikens Lokalaviser nu tager konsekvensen af. Med et 40 siders stort julekatalog, vil Politikens Lokalaviser give læserne et overblik over juletilbuddene på nettet.

Julekataloget ligger også online på lokalavisen.dk, hvorfra der er direkte links til annoncørernes e-shops. Både annoncører og mediebureauer har vist interesse for julekataloget, og bl.a. derfor indeholder kataloget en del annoncører, der ikke tidligere har annonceret i de lokale ugeaviser, skriver Politikens Lokalaviser i en pressemeddelelse.

”Vi betragter e-handel som en ny mulighed for lokalaviserne og ser et stort potentiale i lignende udgivelser i 2011. Derfor vil vi fremadrettet arbejde med flere typer af kataloger for e-handel,” siger adm. direktør Jan Halling, Politikens Lokalaviser A/S, i meddelelsen.

Online julekataloget kan ses her.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også