Kristeligt Dagblad i nyt stort fremstød

Dagligt bogstof, ugentligt senior- og navnestof og en storstilet markedsføringskampagne skal sikre Kristeligt Dagblad fortsat fremgang.

Under overskriften "Kristeligt Dagblad gør avisen endnu bedre" lancerer Kristeligt Dagblad en række nye tiltag i avisen.

Det sker for at styrke avisens position inden for områderne tro, etik og eksistens, skriver avisen i en pressemeddelelse.

Konkret betyder det, at avisen introducerer mindst én fast bogside hver dag, så antallet af daglige kultursider går fra en til mindst to, en fast ugentlig side om seniorliv, målrettet danskere over 60 år og med bl.a. en ny seniorlivsbrevkasse, bestyret af journalist og tidligere chef på TV-Avisen,Lis M. Frederiksen.

Samtidig udvides navnestoffet i avisen om torsdagen, og lørdagsavisen dedikerer fremover en side fast til den internationale værdidebat. 

"Heller ikke en avis holder sig i form ved at stå stille. Vi har et ønske om at fortsætte den udvikling af en seriøs journalistik til fordybelse, som har givet Kristeligt Dagblad dens oplagsmæssige fremgang i de seneste mange år," siger adm. direktør og chefredaktør Erik Bjerager i meddelelsen.

I forbindelse med omlægningen har Kristeligt Dagblad lanceret den mest massive markedsføringskampagne for avisen nogensinde - på print, tv, net og direct mails.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også