24timer og Q i samarbejde

Gratisavisen 24timer og Aller Press-magasinet Q har netop aftalt at samarbejde om kvindestoffet til printavisen.
Tine Brødegaard Hansen

Hver torsdag vil Aller Press kvindemagasin Q levere stof til 24timer på en side med tips og tricks til læserne.

Chefredaktør for magasinet Q, Lizl Rand, glæder sig over aftalen:

"Samarbejdet er pengeløst, men vinder begge noget ved det. 24timer får godt stof og Q får et udstillingsvindue, hvor vi viser, hvad vi kan."

Ifølge magasindirektør i Aller Press, Pernille Aalund, er det nye samarbejde et led i en strategi, der skal øge Aller Press mediesamarbejder:

"Samarbejdet øger kendskabet til magasinerne og annoncørene får nye unikke muligheder. Ved at dele stoffet opnår vi besparelser, og de enkelte produkter når ud til en større målgruppe."

Gratisavisen Metroxpress har et lignende samarbejde med modemagasinet Costume, der udgives af Benjamin Media. Begge gratisaviser har samme ejer i form af selskabet Metroxpress A/S.

24timer har et læsertal på ca. 400.000 ifølge Index Danmark/Gallup-tal for 2. halvår 2008.

Q's læsertal er på 127.000 i samme periode.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også