MetroXpress øger oplaget

Fra mandag den 2. Juni øger MetroXpress det daglige oplag med 25.000 eksemplarer for at få flere læsere.
MediaWatch

Fra mandag den 2. Juni øger MetroXpress det daglige oplag med 25.000 eksemplarer for at få flere læsere.

Oplaget bliver øget over hele landet og de ekstra aviser vil blive fordelt via nye distributions-steder. 

"Det er vores mål at gøre MetroXpress til den mest læste gratisavis i Danmark og sørge for, at MetroXpress og 24timer samlet set har mere end en million læsere. Vi glæder os til at få vores avis ud til mange flere læsere­ og til at kunne tilbyde vores annoncører en endnu større gennemslagskraft, når de køber annoncer i både 24timer og i metroXpress," udtaler Søren Riis, administrerende direktør i MetroXpress A/S.

Udover at øge oplaget på metroXpress har MetroXpress A/S den sidste uges tid tilbudt annoncørerne nye annonce-pakker med indrykning i både 24timer og MetroXpress.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også