A-pressen: Fusionen er en offensiv strategi

A-pressens administrerende direktør, Bjarne Salomonsen udtrykker stor tilfredshed med fusionen mellem 24timer og MetroXpress.
MediaWatch

A-pressens administrerende direktør, Bjarne Salomonsen udtrykker stor tilfredshed med fusionen mellem 24timer og MetroXpress.

”Det er et projekt vi tror meget på,”siger han til MediaWatch.

Han fortæller, at fusionen er gjort ud fra en offensiv strategisk tankegang.

”Det er ikke fordi noget er ved at gå galt, at der fusioneres, som uroen i mediebranchen ellers har antydet,” siger han og udtrykker stor tilfredshed med at have A-pressen, Metro International SA og JP Politikens Hus samlet under et tag.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også