Henrik Bay: Avis branding tager tid

Chefredaktør for Urban nikker genkendende til kritikken af, at gratisaviserne er for ens. Men han mener, at Urban siden relanceringen i februar har fundet sit eget ståsted.
Eva Lykke Jørgensen
Chefredaktør for Urban nikker genkendende til kritikken af, at gratisaviserne er for ens.

Men han mener, at Urban siden relanceringen i februar har fundet sit eget ståsted.

"Vi har taget det første store skridt, men det er ikke noget, som sker over night; det tager sin tid. Men vi er meget beviste om at ramme det rette udtryk, det er noget vi tænker over hver eneste dag," siger Henrik Bay til MediaWatch.

"Det er da rigtigt, at det er vigtigt at skille sig ud fra mængden, og vi vil ikke lave en avis, der henvender sig til alle. Vi vil gerne lave en avis, der henvender sig til unge byboere," siger Henrik Bay og understreger, at avisen siden relanceringen 'har givet den mere gas' på underholdnings- og kulturområdet.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også