MetroXpress tjente 13 mio. i 2007

Den hårde konkurrence på det danske marked ramte også MetroXpress i 2007.
MediaWatch

Den hårde konkurrence på det danske marked ramte også MetroXpress i 2007.

Overskuddet blev barberet med 11 mio. kr. i forhold til 2006 og endte på 13 mio. kr, skriver avisen i en pressemeddelelse.

MetroXpress fik dog stadig med 13 procent en af de bedste overskudsgrader på tværs af Metro Internationals udgivelser i 20 lande i 2007.

”Vi er stolte over at kunne præsentere et flot overskud i et år med massiv konkurrence. Det er aldrig tilfredsstillende når overskuddet falder i forhold til året før. Men set i forhold til markedet og konkurrenternes store tab, kan vi være godt tilfredse,” siger adm. direktør Søren Riis.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også