Med Adnuntius-samarbejde er Publisher Platform gået fra kludetæppe til klarhed

Der er tiltrængt udvikling og udvidelse på vej til danske mediers Publisher Platform. Snart vil reklameplatformen styrkes af ny brugerdata og flere medier i foreningen bag, fortæller formand. 
Flere medier har vist interesse for at bliver del af Publisher Platform, som er en række danske mediehuses programmatiske annonceplatform til salg af bannerreklamer til fx smartphone-brugere. | Foto: Lukas Barth/AP/Ritzau Scanpix
Flere medier har vist interesse for at bliver del af Publisher Platform, som er en række danske mediehuses programmatiske annonceplatform til salg af bannerreklamer til fx smartphone-brugere. | Foto: Lukas Barth/AP/Ritzau Scanpix

Et kludetæppe af leverandører af de digitale dele til motor og cockpit på Publisher Platform blev fredag skiftet ud med en alt-i-en-løsning med Adnuntius som ny teknologileverandør, og det har for længst fået telefonen til at ringe hos platformens bestyrelsesformand Kenneth Brenøe.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også