Regionale mediehuse ser sig selv deltage i ny juridisk tvist med Google

Sjællandske Medier og Mediehusene Midtjylland vil tage kontakt til relevante parter og finde ud af, hvordan deres eventuelle tab af annoncekroner kan udregnes, og om de kan deltage i gruppesøgsmål.
Adm. direktør i Sjællandske Medier, Jens Nicolaisen. | Foto: Thomas Olsen, Sjællandske Medier
Adm. direktør i Sjællandske Medier, Jens Nicolaisen. | Foto: Thomas Olsen, Sjællandske Medier

De har ikke skrevet under på noget endnu, men topcheferne i Sjællandske Medier og Mediehusene Midtjylland er interesserede i at blive del af et nyt gruppesøgsmål mod Google, hvis det kommer i stand.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også