JP/Politikens Hus udpeger ny direktør for forretningsudvikling fra egne rækker

Kommerciel direktør på Ekstra Bladet træder et skridt op i JP/Politikens Hus’ organisation for at stå i spidsen for den nye tværgående forretningsudviklingsenhed i koncernen.
Signe Skarequist har de seneste tre år stået i spidsen for Ekstra Bladets kommercielle udvikling, som bl.a. har inkluderet opkøb af Bold.dk og udrulning af abonnementsproduktet EB+. | Foto: Philip Hoepner/APPR/Ritzau Scanpix
Signe Skarequist har de seneste tre år stået i spidsen for Ekstra Bladets kommercielle udvikling, som bl.a. har inkluderet opkøb af Bold.dk og udrulning af abonnementsproduktet EB+. | Foto: Philip Hoepner/APPR/Ritzau Scanpix

Rettet kl. 11.15. Det fremgik af den tidligere artikel, at også de enkelte mediers kommercielle afdelinger blev samlet som led i strategien. Det er forkert. De enkelte medieforretningers kommercielle afdelinger med bl.a. annonce- og abonnementssalg vil fortsat være separate enheder i koncernen. MediaWatch beklager fejlen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også