Zetlands innovationsprojekt skal spille nøglerolle i at fordoble antallet af medlemmer

Et større kendskab til afsenderne af Zetlands journalistik skal øge forbruget, lyder tesen bag projekt, der har fået millioner i støtte fra Innovationspuljen.
Tav Klitgaard og Zetland håber, at tilskud fra Innovationspuljen kan bruges øge den oplevede værdi af mediets journalistik og dermed øge fastholdelsen af medlemmer såvel som lukke nye til kredsen. | Foto: Nicolai Oreskov Westh
Tav Klitgaard og Zetland håber, at tilskud fra Innovationspuljen kan bruges øge den oplevede værdi af mediets journalistik og dermed øge fastholdelsen af medlemmer såvel som lukke nye til kredsen. | Foto: Nicolai Oreskov Westh

En øget forståelse for og tillid til personer bag Zetlands indhold skal øge fastholdelsen og trække flere betalende kunder, lyder tesen bag det projekt, som det hovedsageligt digitale mediehus har fået 3,6 mio. kr. fra Innovationspuljen til at starte op.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også