B.T. har skævet til hollandsk søstermedie i login-strategi: Har båret frugt

Jagten på data | B.T. har på knap et år fået, hvad der svarer til 30 pct. af sine daglige brugere til at oprette et login. Det skal sikre essentielle brugerdata til annoncesalg, når cookies fases ud.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

B.T. er nødt til at vide mere om sine brugere selv, hvis indtægterne fra tabloidmediets eneste indtægtskilde, annoncer, skal holde niveau på lang sigt. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også