"Ekstremt vigtigt" at få flere til at logge ind på JP - men mediet mangler strategi

Jagten på data | Det er afgørende for Jyllands-Postens digitale udvikling at få især to slags brugerdata – også fra gratister. Men mediet har endnu ikke en særskilt strategi for den svære opgave.
Foto: Joachim Ladefoged
Foto: Joachim Ladefoged

Jyllands-Postens altoverskyggende ambition er at få ekstra damp på de digitale udviklingskedler, og et brændsel af stigende vigtighed er førstepartsdata. Derfor skal antallet af brugere, der opretter og anvender et login på Jyllands-Posten, op.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også