JP skulle skære til for 40 mio. kr. - nu skal der ekstra damp på digital omstilling

Efter en ”enormt svær dag” bliver de næste store opgaver at få genskabt de ansattes tro på projektet Jyllands-Posten og få print ud af newsroom.
Marchen Neel Gjertsen blev konstitueret ansv. chefredaktør på Jyllands-Posten, da Jacob Nybro blev fyret fra posten i bgyndelsen af august, og fik med det samme til opgave at rette op på økonomien på mediet. | Foto: Kasper Heden Andersen
Marchen Neel Gjertsen blev konstitueret ansv. chefredaktør på Jyllands-Posten, da Jacob Nybro blev fyret fra posten i bgyndelsen af august, og fik med det samme til opgave at rette op på økonomien på mediet. | Foto: Kasper Heden Andersen

Den første og formentligt hårdeste fase i Jyllands-Postens omstilling til at blive en bæredygtig digital abonnementsforretning blev torsdag rundet af, da det endelige omfang af en af de største sparerunder i mediets historie blev kendt. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også