Ny chefredaktør skal skærpe B.T.'s profil som et "ægte borgerligt tabloidmedie"

Det kommercielle mål er at genvinde positionen som landets største nyhedsmedie målt på brugere. Det skal bl.a. nås ved at skille sig ud fra mængden af gratis nyhedsmedier med mere borgerlig kant.
"Jeg kommer ikke ind med en spareplan, nej," siger Simon Richard Nielsen forud for sin tiltrædelse som chefredaktør for B.T. og Euroinvestor. | Foto: Stine Heilmann
"Jeg kommer ikke ind med en spareplan, nej," siger Simon Richard Nielsen forud for sin tiltrædelse som chefredaktør for B.T. og Euroinvestor. | Foto: Stine Heilmann

Nøglen til at øge besøgstallet på B.T. er ”et tydeligt skifte” i avisens udtryk og en klart defineret profil som et tabloidmedie, der henvender sig til det brede borgerlige Danmark. Samtidig skal der testes modeller af for, hvordan indholdet fra investeringsmediet Euroinvestor og B.T. kan deles.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også