Berlingske sætter ny organisation til "kommercielt gennembrud"

Abonnements- og annoncesalg bliver samlet i én afdeling i Berlingske Media i forbindelse med sparerunde. Lisbet Røge Jensen skal stå i spidsen, mens salgsdirektør forlader koncernen.
"Salg og marketing er to sider af samme sag, og vi samler kræfterne i en ny afdeling, fordi vi ønsker et kommercielt gennembrud," udtaler Lisbet Røge Jensen om det nye setup. | Foto: Niels Hougaard
"Salg og marketing er to sider af samme sag, og vi samler kræfterne i en ny afdeling, fordi vi ønsker et kommercielt gennembrud," udtaler Lisbet Røge Jensen om det nye setup. | Foto: Niels Hougaard

En ny holdopstilling i Berlingske Medias kommercielle afdelinger skal løfte omsætningen i avishuset, hvis toplinje fra 2018-2022 er skrumpet fra 1,1 mia. kr. til godt 730 mio. kr. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også