Annoncefri læsning og andre tilkøb har overgået Jyllands-Postens forventninger

Krav til digitale abonnementer vokser, og derfor har avisen lanceret tilkøb - bl.a. mulighed for annoncefrihed. Kommerciel direktør ser det som ”win-win” for læsere og annoncører.
Foto: Joachim Ladefoged
Foto: Joachim Ladefoged

Det er flere, end Jyllands-Posten havde forventet, der allerede i den indledende fase af en ny digital salgsstrategi, har benyttet muligheden for at købe sig til særlige fordele eller indhold i tilgift til deres digitale abonnement hos avisen. Det er beskeden fra Jyllands-Postens kommercielle direktør, Peter Sandahl Torp.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også