Vigende annoncesalg fører til sparerunde på 17 mio. kr. i Berlingske Media

Annonceomsætningen har skuffet i årets første måneder, og derfor vil Berlingske Media indfører besparende tiltag i juni. Sparerunden inkluderer afskedigelser.
Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix

Annonceomsætningen er dalet på tværs af Berlingske Medias udgivelser i løbet af årets første kvartal, og samtidig er omkostningerne steget. Det tager mediehuset nu konsekvensen af og gennemfører en sparerunde i de fleste dele af mediehuset, som omfatter både direktører, ledere og medarbejdere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu