Stampen Medias driftsresultat faldt med næsten 60 pct. i første kvartal

Annoncemarkedet er fortsat udfordret, udtaler adm. direktør om 2023. Stampen Media tog i første kvartal et slag på både indtægter fra annoncer og fra salg.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Et udfordret annoncemarked og en omstilling fra print til digital gjorde indhug i indtjeningen hos den svenske mediekoncern Stampen Media i årets første måneder. Det fremgår af koncernens resultater for første kvartal af 2023, som er blevet offentliggjort i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også