Britisk mediehus advarer om annoncørflugt efter Ukraine-krig

Et fald i annoncesalget hos den britiske avisudgiver Reach rammer samtidig med, at papirpriserne er skyhøje. Koncernen har reageret ved bl.a. at hæve prisen på udgivelser.

Det britiske mediehus Reach, der står bag Daily Mirror and Daily Express, advarer om, at annoncører undlader at indrykke annoncer i aviserne af frygt for at blive sat i forbindelse med Ukraine-krigen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også