MediaWatch

Britisk mediehus advarer om annoncørflugt efter Ukraine-krig

Et fald i annoncesalget hos den britiske avisudgiver Reach rammer samtidig med, at papirpriserne er skyhøje. Koncernen har reageret ved bl.a. at hæve prisen på udgivelser.

Det britiske mediehus Reach, der står bag Daily Mirror and Daily Express, advarer om, at annoncører undlader at indrykke annoncer i aviserne af frygt for at blive sat i forbindelse med Ukraine-krigen.

Det skriver Financial Times.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Øgede krav til søgemaskiner trådt i kraft

Markedsføringsloven er blevet revideret. ”Ændringerne af markedsføringsreglerne vil blandt andet gøre det lettere for forbrugerne at navigere på de digitale markeder,” siger vicedirektør i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs