MediaWatch

Bornholms Tidende dropper reklameomdeling og bliver morgenavis

Det bornholmske mediehus opsiger aftale med FK Distribution af økonomiske - og klimahensyn. Samtidig lægger avisen om fra eftermiddag til morgen.

Foto: Thomas Borberg

Bornholms Tidende har valgt at skære en af grenene i sin distributionsforretning fra i et forsøg på at få balance i medieselskabets økonomi og styrke kerneforretningen i dagbladet af samme navn. Det fremgår af en meddelelse.

Selskabet har opsagt sin aftale om omdeling af reklametryksager med FK Distribution, der er storspiller i markedet for adresseløse reklame. Ifølge Bornholms Tidende bruger selskabet flere penge på omdelingen af reklamer, end det tjener.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs