Jyllands-Postens Lokalaviser sigter efter digital vækst i 2022

Omsætningen voksede for alle 12 lokalmedier, som Jyllands-Postens Lokalaviser råder over i Østjylland. For at holde skruen i vandet i 2022 skal der bygges videre på det digitale tilbud, lyder det fra adm. direktør.
Foto: Screenshot
Foto: Screenshot

I 2021 var strømmen af annoncekroner til Jyllands-Postens Lokalmedier markant mindre forstyrret af coronanedlukninger, og det afspejler årsregnskabet i avisselskabet, der er ejet af JP/Politikens Hus.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også