Mediekæmpe vil lokke ansatte med hjemmearbejde efter corona

Skærpet konkurrence om arbejdskraft får norske Schibsted til at fastholde muligheden for at arbejde hjemme. Stort program skal understøtte nye arbejdsformer, for hjemmearbejde er populært og produktivt, siger koncerndirektør.
Mette Krogsud, koncerndirektør i Schibsted. | Foto: Schibsted/pressefoto/SCHIBSTED
Mette Krogsud, koncerndirektør i Schibsted. | Foto: Schibsted/pressefoto/SCHIBSTED
AF NILS-OLE HEGGLAND, FREELANCEJOURNALIST

En af de største mediekoncerner i Norden, norske børsnoterede Schibsted, vil under parolen "Schibsted goes hybrid" gøre det muligt at arbejde hjemmefra, også når restriktioner udløst af corona er helt overståede.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også