Stordistributør FK Distribution ligger ikke vågen over fravalg af trykte tilbudsaviser

Detailhandlen vælger i stigende grad den trykte tilbudsavis fra. FK Distribution, der er landets sværvægter på området for omdeling af de adresseløse reklamer, er dog langt fra bekymret over udviklingen, men kalder det naturligt, at annoncører tester deres markedsføring.
FK Distribution omdeler 1,23 mia. tilbudsaviser og ugeaviser om året og er hovedforretningen i North Media-koncernen. | Foto: PR/North Media
FK Distribution omdeler 1,23 mia. tilbudsaviser og ugeaviser om året og er hovedforretningen i North Media-koncernen. | Foto: PR/North Media

I næste uge afprøver Netto at sløjfe omdelingen af 1,3 mio. tilbudsaviser, og Lidl har netop valgt at droppe den trykte tilbudsavis i København - og forventer med tiden at gøre trækket landsdækkende.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også