Stig Ørskov: "Vi skal kæmpe hårdere for at holde den samme vækst, når vi ser ind i 2022"

Det var især vækst i mediekoncernens eksisterende forretninger, der løftede sidste års omsætning og landede JP/Politiken et "skønt år". I 2022 forventer adm. direktør Stig Kirk Ørskov, at toplinjen fortsætter med højere fart i vejret - primært som konsekvens af nyt ejerskab og investeringer i ny forretning.
Foto: Mik Eskestad/ERH
Foto: Mik Eskestad/ERH

Selvom det bliver tungere at opretholde kadencen i indholdssalget hos JP/Politikens Hus i 2022, slår koncernen stadig et stort brød op for året og forventer, at omsætningen passerer fire mia. kr. - en vækst på 20,5 pct. i forhold til 2021, hvor fremgangen på 11 pct. allerede var til at tage at føle på.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også