Erik Bjerager om exit: Tidspunktet er rigtigt til at stoppe og dele ledelsen op

Stigende krav til medieledelse gør en opsplitning mellem det redaktionelle og kommercielle ledelsesansvar relevant, siger Erik Bjerager, der efter 28 år i spidsen for Kristeligt Dagblad giver stafetten videre 1. juni.
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Kristeligt Dagblad siger 1. juni farvel til den bærende profil og hovedkraft for avisens journalistiske og kommercielle udvikling gennem de seneste 28 år, når adm. direktør og ansv. chefredaktør, Erik Bjerager, stopper.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også