MediaWatch

Ugeaviser har tømt støttepulje for annoncetab under anden nedlukning

Knap 39 mio. af de 40 mio. kr., der var afsat til at kompensere ugeaviser for tabt annonceomsætning under vinterens nedlukning, er blevet udbetalt og fordelt.

Foto: Thomas Borberg

Nedlukningen i begyndelsen af året har været drøj for landets ugeaviser.

Stort set alle de statslige midler, der blev afsat i foråret for at kompensere ugeaviserne for tabt annoncesalg, er blevet udbetalt. Det viser en aktindsigt, som MediaWatch har fået fra Slots- og Kulturstyrelsen, der har administreret hjælpepakkerne.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs