Ugeaviser har tømt støttepulje for annoncetab under anden nedlukning
Knap 39 mio. af de 40 mio. kr., der var afsat til at kompensere ugeaviser for tabt annonceomsætning under vinterens nedlukning, er blevet udbetalt og fordelt.
![Foto: Thomas Borberg](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13320097.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7hqgagfnwh31n4o5vcjj.jpg)
Nedlukningen i begyndelsen af året har været drøj for landets ugeaviser.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Regeringen forventer at lande medieforlig i start 2022
For abonnenter