Dyrby om ny satsning: "Lige nu handler det meget om at få noget data"

Investeringen i nye redaktioner og en digital abonnementsmodel på B.T. vil presse overskuddet de kommende år, siger chefredaktør Michael Dyrby, der afviser, at skridtet er et farvel til B.T.'s annoncefinansierede forretningsmodel. Annoncer er stadig drivkraften, lyder det.
Foto: Stine Heilmann
Foto: Stine Heilmann

Fire år efter relanceringen til rendyrket gratis, annoncefinansieret medie ændrer B.T. kursen og bygger betalingsmur og login på sitet for at opdyrke brugerbetaling og bedre brugerdata.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også