Over halvdelen af Guardians digitale omsætning stammer fra udlandet

Den britiske avis The Guardian gemmer ikke artikler bag betalingsmur, men får alligevel penge ind fra udenlandske læsere og oplevede tilvækst af digitale abonnenter og bidragsydere i 2020.
Foto: Raphael Satter/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Raphael Satter/AP/Ritzau Scanpix

Den britiske mediegruppe Guardian Media Group, der råder over aviserne The Guardian og The Observer, der er samlet under ét tag på theguardian.com, melder om vækst i den digitale del af foretagendet i sit årsregnskab for 2020. Det skriver Press Gazette.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også