MediaWatch

Ørskov: Den store opgave for Ekstra Bladet og Qvortrup er at veksle læsere til kunder

Q&A: Henrik Qvortrup skal først og fremmest udbygge Ekstra Bladets position og forretning som magtkritisk medie, siger adm. direktør for JP/Politikens Hus, Stig Ørskov. Det har trumfet i valget - også over den diversitetsdagsorden, koncernen har internt fokus på.

Foto: Linda Johansen

Ekstra Bladet får ny ansv. chefredaktør, når Henrik Qvortrup senest 1. juli sætter sig i stolen. Ud over den nye chefredaktør udgøres ledelsen også af chefredaktør Pernille Holbøll, når hun vender retur fra barsel, og adm. chefredaktør Ole Sloth. Men hvilken udvikling skal han drive? MediaWatch spurgt adm. direktør for JP/Politikens Hus, Stig Kirk Ørskov.

Hvilken fornyelse skal Henrik Qvortrup stå for? Om nogen?

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 fortsætter reklamevækst - millionforlig kapper af overskud

Ny tocifret vækst i reklamesalget er med til at sende TV 2's omsætning over 2,5 mia. kr. efter tredje kvartal. Øgede omkostninger og trecifret millionerstatning til Discovery sænker bundlinjen. "Det går godt for TV 2, men udfordringsbilledet er det samme," siger finansdirektør.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs