Ørskov: Den store opgave for Ekstra Bladet og Qvortrup er at veksle læsere til kunder

Q&A: Henrik Qvortrup skal først og fremmest udbygge Ekstra Bladets position og forretning som magtkritisk medie, siger adm. direktør for JP/Politikens Hus, Stig Ørskov. Det har trumfet i valget - også over den diversitetsdagsorden, koncernen har internt fokus på.
Foto: Linda Johansen
Foto: Linda Johansen

Ekstra Bladet får ny ansv. chefredaktør, når Henrik Qvortrup senest 1. juli sætter sig i stolen. Ud over den nye chefredaktør udgøres ledelsen også af chefredaktør Pernille Holbøll, når hun vender retur fra barsel, og adm. chefredaktør Ole Sloth. Men hvilken udvikling skal han drive? MediaWatch spurgt adm. direktør for JP/Politikens Hus, Stig Kirk Ørskov.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også